News

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

The end is near..

"Όλοι όσοι γνωρίζουν ακόμα και βασικά οικονομικά μπορούν να δουν ότι η πιθανότητα να πτωχεύσει η Ελλάδα στα επόμενα 3-5 χρόνια είναι αρκετά σημαντική και μάλιστα υπάρχει και πιθανότητα να πτωχεύσει και μέχρι το τέλος του έτους.Σκοπός του μηνύματος μου αυτού δεν είναι τα καταστροφολογικά σενάρια αλλά να πάρω μια απάντηση...από κάποιον στο εξής ερώτημα:
Η Ελλάδα καταστρέφετε, οι Έλληνες χάνουν τους κόπους μιας ζωής και τα παιδιά τους δεν έχουν μέλλον. Ξέρουμε ποιοι φταίνε, ξέρουμε που μένουν, μπορούμε να μάθουμε που είναι τα κλοπημαία αλλά ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Κυκλοφορώ στο δρόμο και όλα λειτουργού απολύτως φυσιολογικά, κλαμπάκια/μπουζούκια σαρδελοποιημένα, καφετέριες για να κάτσεις πρέπει να κάνεις κράτηση, πολυτελή αυτοκίνητα στο δρόμο, η Ερμού γεμάτη με κόσμο.. 
Δεν βλέπει κανείς τι πάθαμε και τι έρχεται? Πρέπει δηλαδή να καταστραφούμε πρώτα και μετά να αποφασίσουμε να κάνουμε κάτι? Και κάτι άλλο καθαρά προσωπική άποψη: Εγώ δεν πιστεύω ότι μας πήγαν στο ΔΝΤ για να μας σώσουν. Μας πήγαν στο ΔΝΤ για να καθυστερήσουν το αναπόφευκτο έτσι ώστε να έχουν καιρό 3-5 χρονάκια να ρευστοποιήσουν τα κλοπιμαία, να στείλουν τα χρήματα εκεί και μετά να φύγουν όλοι μαζί και να αφήσουν εμάς να σαπίσουμε εδώ πέρα με δισεκατομμύρια ευρώ χρέος. Γιατί μην ξεχνάτε ότι το χρέος δεν είναι στο όνομα των πολιτικών αλλά είναι στο κράτος δηλαδή εμάς.Ας μου πει λοιπόν κάποιος, υπάρχει αδιαφορία? Αν ναι γιατί? Ή μήπως είμαι εγώ τρελός?"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/end-is-near.html